Tomáš
Honza
JÁ sem v poho, jen hci mít někoho,bojim se že by mě zavřeli, máma je fetačka nenávidim ji a seb etalky za co můžáu já. ?chci někoho .ted mám pana xxx on mě dělá sex a já nevim jesli sem rád. nenávidim fšechny. asi mi užý nenapíšeš já už zto nebudu číst. sem svině .budu mít narozueniny.v březnu. babička mi dělala dort. sdtejská se mi. honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, ja si teda rozhodně nemyslim že jsi svině a že za něco můžeš. Ptal ses, jestli tě mám rád. Záleží mi na tobě a musim ti říct, že poslední dotazy se mi nečtou zrovna snadno. Během dost krátké doby jsi odešel z domova, nechal školy, začal brát a teď tě zneužívá nějaký chlap... To vůbec není dobré, jde do tuhého. Mám o tebe strach a zároveň vím, že v takhle složité situaci ti nemohu pomoci - nadálku a po internetu (kdy si vyměníme jenom pár řádků. Pomoc pro tebe ale určitě je. Kontaktuj prosím Projekt Šance ,Streetcentrum, Ve Smečkách 28, 110 00 Praha 1 (pracují s dětmi na ulici) nebo Dětské krizové centrum, V Zápolí 1250/21, Praha 4 - Michle. Drž se. Tomáš