dotaz
sysel
mám starost dneska sem si pro prve píchl a je to hnusný , je mi blbě je to jiný než nosem z alobalu. už je to dvě hodiny HUČÍ MĚ V UŠÍCH, chtěl sem to jen zkusit,. Jinak od prázdnin si dávám tak dvakrát tejedně a vždycy to bylo dbrý mimo toho prvního tejdfne. to sem zvracel. má se toho jehlou dávat mín? prtoč je mi blbě?

Odpověděl: Jana Justinová
Nevím, co jste od toho čekal a proč zkoušet všechno, možná by bylo fajn se příště před takovým experimentem aspoň poradit s někým zkušenějším, jinak by to mohlo dopadnout taky o mnoho hůř než jen hučením v uších. Jehlou byste si toho měl dát opravdu míň, je to docela logické - dáváte si drogu přímo do oběhu a účinek je tedy silnější a rychlejší. Blbě je Vám nejspíš proto, že jste přesáhl svou dávku a nebo Vám prostě tahle forma aplikace vůbec nemusí vyhovovat obecně, to se taky stává. Být Váma, zkusila bych se vrátit ke šňupání, je to o mnoho bezpečnější.