pro dr.minarika (piko)
mia
ahoj,uz rok beru pervitin.uz sem tyden nemela a zacinam mit na to desnou chut...snazim se nekde sehnat a kdyz nekdo nema tak mam desnej vztek,sem nervozni,dokonce sem i hystericky brecela.zrejme sem do toho spadla...nevim co mam delat.porad prosim.(ale na leceni nejdu je mi 15)

Odpověděl: Jakub Minařík
Stačí tu chuť vydržet - za chvíli zmizí sama. Nic jinýho, člověk je sice naštvanej, ale nebolí to a neumírá se na to. Protože jinak na léčbu budeš muset, možná ne teď, ale třeba za 2 roky a bude to mnohem, mnohem horší. Jen mě tak napadá, že když člověk něco dělá - cokoliv - nemusí tě to ani moc bavit, tak je chuť menší. Taky druhá poznámka - pokud ta chuť začne ustupovat a dáš si, tak se vrátí s plnou silou znova. P.s. Omlouvám se za to tykání, ale ty jsi si začla. :-) Držím palce. A napiš, jak to dopadlo.