party
klara
Dobry den, muj dotaz se tyka uzivani extaze/pervitinu na party. Na akce jezdim tak dva roky, obcas (tak jednou za mesic, nekdy i dva) beru kulaty, obcas piko. Pervitin prilezitostne uzivam i v beznem zivote. Posledni dobou mam ale po technu strasny dojezdy, neberu ale vic nebo casteji. Davam si tak dve extaze, nekdy k tomu i caru, a uz rano kdyz se chystame domu me hrozne boli hlava. Ta bolest se neda popsat, je to jako tisice jehlicek do cela a spanku. Nekdy kvuli tomu ani nemuzu usnout.:( Mam nutkani k zvraceni, nekdy ani uz neni co... Kdyz se vyspim, trochu se mi ulevi, pak to ale prijde zase a trva to tak dva dny. Nejim, je mi zle, jsem desne unavena, i kdyz jsem predtim hodne naspala... Nikdy predtim se mi to nestavalo, vim, ze to jsou dojezdy, ale takhle kruty...:( Je neco, co by mi alespon trochu pomohlo? Aspon na tu hlavu, to je hnus.:) Treba nejaky vitaminy, vhodnou stravu, vhodny napoje... Za odpoved dekuji.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že Vám vaše tělo docela jasně dává najevo, že to, co s ním děláte, se mu moc nelíbí. A nevím, jestli je zrovna vhodné řešení umlčet ho nějakými léky nebo něčím podobným. Co takhle třeba omezit kombinování extáze a pervitinu? Kombinace těchto dvou stimulantů je pro organismus obrovská zátěž, především pro váš oběhový systém, a že to zvládal několik let neznamená, že to zvládne navždycky. Myslím, že když trochu přibrzdíte, dost to na Vaše problémy pomůže. Kromě toho platí takové ty základní poučky, jako dostatek tekutin na party (předcházet dehydrataci) a právě pokud možno se vyhýbat kombinacím drog, i kombinacím různých tablet extáze. Samozřejmě, že si můžete nakoupit vitamíny a nějaké bylinné přípravky na zklidnění, ale základní problém to neřeší.