tomas
Jeste bych se rad zeptal k dotazu 922005, proc by ste to lecil stejnym lekem (fevarin) kdyz priznaky jsou nyni jiz dosti odlisne? To se uzivaji antidepresiva na vse? Take bych se jeste rad zeptal, jestli sem si mohl nejakym zpusobem poskodit mozek, upozornuji ze sem jenom omdlel na par sekund, ale od tebe sem preci jen trosku "posunuty". Obcas mam problem s motorikou a trosku se mi "krouti prostor" kdyz sem soustredim, nekdy to prejde v to, ze je mi z toho zle, na zvraceni . Da se to zjistit na nejakych pristrojich? predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná jsem o trochu rychleji psal než myslel. Ne, že to, co jsem napsal, by bylo nějak zásadně špatně, možná by se hodil jiný lék, ale klidně i ten fevarin, který vám minule zabral. Ty příznaky sice nejsou stejné, ale myslím, že by stále ještě mohly patřit do okruhu efektu fevarinu. Jinak antidepresiva mají mnohem širší spektrum indikací než jen depresi. Třeba to, co vy popisujete, je zcela jiná diagnostická jednotka (panická ataka). Dají se použít v mnoha indikacích. :-) Jinak spíše než poškození mozku to vypadá na psychické obtíže. Mozek samozřejmě vyšetřit lze, ale má to své limity, protože přece jen ty struktury, které v mozku jsou hodně jemné a ta poškození mohou být na úrovni, kde se to hledá opravdu špatně. Osobně bych tipoval, že to, co popisujete, je následek psychických obtíží a ne nemoci mozku.