jak prestat
nikto
Povedzte mi ako sa da prestat s hocicim ked okolo vas su ludia ktori stale nieco maju a vy nikdy nedokazete odolat!!!Prisaham bohu ze sa to neda to sa da iba obmedzit!!!

Odpověděl: Bára Orlíková
Moc toho o Vaší situaci nepíšete, abychom Vám mohli adekvátně poradit. K tomu, aby člověk mohl přestat s čímkoli, je nutné, aby se vyhnul kontaktu s tím. Proto se lidé často odjíždí léčit někam úplně jinam, než kde žijí a často se nechtějí po léčbě vracet do původního prostředí, protože by je dostupnost drogy ohrožovala. Opravdu těžko se přestává tam, kde je droga dostupná jako na talíři a kde Vás nikdo nenutí, abyste přestal/a. Nepíšete ani co berete a jak dlouho, ani kolik vám je, ani odkud jste, ani proč chcete přestat, ani kdo jsou ti, s nimiž žijete a kteří berou drogy... Víte, když člověk chce přestat, musí proto něco udělat - pokud žijete s někým, kdo bere drogy (jak píšete ve skryté poznámce), tak se nedá předpokládat, že přestanete brát - abyste mohl/a přestat brát, tak budete muset udělat ve svém životě i nějaké další změny, abyste k tomu vůbec měl/a podmínky. Možná zkuste napsat víc - jinak nic nevymyslíme. A nevzdávejte to - ze zkušenosti vám mohu říct tohle - omezit to nejde, lze jen přestat...