LSD
nicki
Dobry den. Jaky druh drogy LSD je? (ve smyslu mekka ci tvrda..) Kvuli cemu je LSD zakazano? Co je mensi nez male mnozstvi teto latky? ..a kde by se dala sehnat kyselina lysergova, kde ji shani vyrobci? Diky za odpovedi, nicki.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, pokud přistoupíme na rozdělení na "měkké a tvrdé drogy", pak by se LSD řadilo mezi ty druhé, tedy "tvrdé" drogy. Zakázáno bylo po opakovaných pousech, často i poměrně věděckých na akademické půdě v 60.letech, kdy se zjistilo, že má spoustu nevýhod a nebezpečí, jako např. vyvolání toxických psychóz, panické reakce, sebevražedné pokusy, nepříjemné flash backy atd. Je to droga poměrně nevyzpytatelná, intoxikace může proběhnout kolikrát bez problému a pak jednou taky nemusí... Co je množství větší, nebo menší než malé se musíte zeptat politiků, to není formulace adiktologická, ale politická. A kde by se dala sehnat kyselina lysergová se opravdu ptáte na špatném místě - opravdu nejsme ti, kdo by chtěli dávat návody na výrobu drog...