Jak na to?
Milhausen
Dobrý den Mohly by jste mi poradit jak a čím bych se mohl zbavit střední závislosti na pervitinu a úplně se od toho dostat.Jestliže bych to nechtěl řešit přes léčebnu.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, těžko říct takhle po internetu po pár řádcích,co by ve Vašem případě zabíralo. Myslím, že by bylo nejlepší, pokud nechcete přímo léčbu, vyhledat nějakého odborníka alespoň ambulantně, probrat s ním co a jak a ideálně s ním třeba po nějakou dobu zůstat v občasném kontaktu. Tak budete moct udělat plán, jak a co zvládat, co by Vám mohlo dělat největší problémy. Pokud jste z Prahy, můžete například přijít k nám do K-centra, nebo alespoň zavolat na poradenskou linku na tel. 283 872 186 a můžeme vymyslet nějaký vhodný kontakt pro Vás nebo to třeba jen probrat po telefonu. Je možné, že ani nebudete potřebovat žádnou pomoc, jen si věci trochu ujasnit a zkonzultovat nějaké nápady, jak na to.