Bolesti
Tori
Pane doktore, stale se mi daří nebrat pervitin, už dokonce přešli chutě, cítím se psychicky celkem v pořádku i nálady se zlepšily, ale trpím neústupnou, dlouhotrvající a silnou bolestí u srdce, která trvá několik hodin denně. Čím je ta křeč způsobena a jak ji nejlépe odstranit??? Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
S bolestma u srdce se chodí k lékaři. Dokonce i my lékaři chodíme s bolestma u srdce k lékaři. To proto, že to mohou být samé věci, se kterými si sami nepomůžeme. Může to být infarkt, blokáda páteře, ... Spousta z nich může vzniknout v souvislosti s braním pervitinu - třeba ten infarkt. Navíc některé ty věci mohou být potenciálně nebezpečné. Myslím, že v první fázi není nezbytné, abyste lékaři o pervitinu vyprávěla. V medicíně obecně platí, že než bolest odstraníme, měli bychom vědět, co bolí a proč. Abychom něco neprosr..., protože bolest je červená kontrolka, že je něco ve vážném nepořádku. :-) Stačí vám tahle rada?