marihuana a pervitin
Dobry den chcel by som sa spytat, ako dlho moze clovek vo svojom zivite fajcit marihuanu. myslim tym ze keby fajcil minimalne 1x denne. A este ako je to s pervitinom. kolko trva kym to cloveka uplne zabije. dakujem za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Člověk může konopí kouřit klidně celý život a může normálně umřít na sešlost stářím. Jen myslím, že spoustu lidí to dříve nebo později přestane bavit a buď přestanou a nebo přejdou na jinou drogu, nejčastěji na legální alkohol, se kterým mají už zkušenost. Ohledně toho pervitinu je to hodně podobné, ale záleží dost na stylu užívání. Ve vyšším věku mohou nastat problémy se srdcem, pervitin přece jen zatěžuje srdce extrémě. Problematičtější než samotná droga je injekční aplikace, která tělo devastuje poměrně značně. Stačí?