hašišový koláč
Pišta
Dobrý deň, chcel by som vedieť, aký účinok má hašišový koláč. Ako som sa dozvedel, je to koláč, kde je v múke hašiš. Ja som ešte nikdy hašiš nemal, len asi 20x marihuanu a inak sem tam pijem pivo a niekedy aj niečo tvrdšie alebo si zapálim cígu. Mám 18 rokov, kamarát mi povedal, že hašišový koláč má podobné účinky ako tráva, len dlhšie trvajú a sú intenzívnejšie. Je to pravda? Lebo neviem, či to mám ochutnať. Vraj je to ako chuťovo ako normálny koláčik.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, koláček sice bude chutnat podobně jako normální koláč, ale účinky jsou opravdu takové jak Vám říkal kamarád. Jako u marihuany nebo hašiše, ael silnější a déledobější. Hodně záleží na tom, kolik hašiše se do koláčku dá. Je to trochu zrádné, často se množství těžko odhadne, i to, jak moc se uvolní do jídla účinky drogy. Takže jestli už se k tomu rozhodnete, buďte opatrný, určitě bych doporučila nejdřív malou dávku (ideálně někým ozkoušenou předem)a počkat, co to udělá. Musíte počítat, že účinky jsou mnohem pomalejší než u jointa, dostaví se třeba až za pár hodin. Takže opravdu opatrně...