těhotenství
Renata
Jaké risiko nese extáze a mariuhana na založení rodiny, pokud muž asi 3 roky kouří mariuhanu a poslední dobou tak jednou týdně použije extázi. Může to mít následky na plodu? A jestli ano jakou dobu by musel abstinovat, aby bylo vše v pořádku.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, abych se přiznal, tak si nejsem úplně jistý. Co se týče rizika, kdybyste na jeho místě byla vy, bylo by to horší. Největší riziko hrozí při vývoji plodu. V případě že uživatelem je muž, nemuselo by to nést následky. O tom by bylo ale nejlépe promluvit se svým gynekologem.
Jiná otázka je, jak vhodné je mít děti s někým zintensivňuje užívání drog. Tam bych byl asi hodně opatrný. A určitě bych chtěl mít jistotu že to je v pořádku a bude schopen abstinovat a pomoci mi a podpořit mě. Asi bych na vašem místě s manželem promluvil a chtěl bych aby abstinoval. Jinak se můžete dočkat nepříjemných překvapení.