extáze + marihuana
manželka
Jsem žena , která má veliký odpor ke všem drogám na svetě a bohužel mně postihla tragédie, že můj manžel si našel značnou zálibu jak v konopí tak poslední dobou i v extázi. Vše o tom jsem si přečetla na vaších stránkách , ale ještě by mně zajímalo, jestli je možné , aby třeba při polibku nebo při styku mohlo dojít k tomu, že by jsem se taky omámila tou drogou mám z toho velký strach a paniku.Děkuji za pochopení

Odpověděl: Martin Hulík
Ne, při intimním kontaktu s manželem není žádné riziko, že by se látka dostala do vašeho těla v dávce, která by byla účinná. Minimální je i možnost přenosu infekčních chorob souvisejících s užíváním drog, protože marihuana se kouří a extáze polyká (v tomto smyslu je rizikové hlavně injekční užívání - a to by se týkalo jiných drog).
Druhá věc je, že se vám manželovo chování nelíbí a jistě to nepřispívá k vaší pohodě. V případě potřeby se na nás znovu obraťtě, telefon k nám do stacionáře je 02/803130.