pro pana Minaříka
valeri
Dobrý den, četla jsem si hodně otázek a odpovědí, který jste jim dal a nadchlo mě, jak s lidma umíte mluvit:0) taky jsem s tím měla problém(s pikem), po 2 letech, když jsem si dala, nebo jen k němu púřičichla, tak jsem začala zvracet-vydržela jsem to rok, ale nedalo se to-tak jsem s tím skončila-pořád na to mám chuť, ale bojím se toho zvracení.. Čím to může být?děkuji za odpověď valeri

Odpověděl: Jakub Minařík
Je skvělé, že abstinujete. :-) A držím palce, ať se to nezmění a vydrží to. K té druhé části vašeho dotazu - myslím, že to asi moc nepůjde. Jedank sms nepíšu, protože to prostě neumím a než sesmolím jednu větu, tak mi to trvá strašlivě dlouho. Co nemá komplentí klávesnici zkrátka nepoužívám. Pak taky mám asi 100 telefonátů denně (teď trochu přeháním, ale někdy je to fakt jako ústředna) - rekord je 63 ztracených volání za polovinu dne, kdy jsem vypnul zvonění abych mohl pracovat. Takže - kdyby toho bylo víc, asi bych se zbláznil. Navíc - myslím, že pokud chcete s tímhle pomoci, tak zkuste najít nějakého terapeuta. Je to nejmoudřejší. Pomůže vám najít a odstranit příčiny těch problémů. Kdybyste potřebovala někoho doporučit, napište odkud jste. Zkusím vám někoho najít. A nemějte z toho obavy. Psychiatrři, psychoterapeuti a psychologové nekoušou, spíše trpělivě poslouchají. :-)