de tox
mike
Dobrý den, mám na Vás takovou otázku. Nastoupil jsem nyní do nové práce, která má pro mě obrovský význam a nechci oni přijít. Dozvěděl jsem se že mám jít k nim na l. prohlídku a jsem 100% přesvědčený, že mi budou dělat i testy na drogy. Asi před týdnem jsem kouřil marihuanu a moc rád bych se zbavil obsahu THC v ném těle, jestli je to možné.prosím poraďte. Předem děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Tak už nehulte. Pokud jste pohulil jednorázově a nebylo to zrovna 10 gramů hašiše, tak pokud budete přiměřeně pít trochu se pohybovat a vůbec nějak normálně fungovat, tak budete po cca. 10-14 dnech spolehlivě čistý. Jinak to vylučování moc neurychlíte, metabolity se pomalu uvolňují z tukové tkáně do krve a odtamtud se koncentrují v moči, .... Ještě typ - pokud vám nebudou dělat zrovna chromatografii a nebo jinou sofistikovanou metodu (jako že ne, protože to stojí tisíce), tak doporučuju výsledek zpochybnit a nejlépe se nechat otestovat znova s časovým odstupem. Nemáte zač. :-)