Tomáš
Honza
ahoj Tomáši jáse nemom ozvat dřív měl sem plno starosí a potíží ted už tro zas pude. sem ve vrátnici.na školu sem se vykašlal, bydlim u kámoše vydělávám máíma je fuč. kašlu na to,.. trochu občas si vezmu heroin ale nepíchám si . to mě pomáhá. já totiž nevim jak bych vůvec přežil ten život. teta je v nmocnici . má rakovinu. já za to asi taky můžu. bolí njíto . kolik si můžu brát héra abych nebvyl závislej. ? víš to? díky to bych nechtěl Honza

Odpověděl: Tomáš Harant
Ahoj Honzo, promiň, že jsem se neozval dříve. Povim Ti, to je teda okolo tebe pěkná situace. Tety je mi líto, ty si ale nemáš co vyčítat. Nijak za to nemůžeš. Ona je teď navíc v něčí péči, což o tobě se teda říci nedá. Z toho co píšeš mám o tebe strach. Nikdy se nedá povědět, kolik si vzít, kde je ta hranice...... a je i jedno jestli si pícháš anebo kouříš. Ale v takové sitauci, jakou máš, se můžeš stát závislý hodně snadno a rychle... Nechceš to zastavit dokud je čas (navíc časem se na to stejně přijde, už jenom kvůli té škole....)? Nemáš ještě jiné příbuzné kam jít? Zkus prosím zavolat na 241484149 (anonymní krizová linka pro děti a mládež, 24 hod. denně) a tam to s nimi probrat. Mají v tom větší zkušenosti než já. Zatím se drž. Ahoj Tomáš