aldh
nikro
Včera som sa pýtal na ten antabus, ďakujem za odpoveď. Niečo som sa dočítal o AE-07. Neviete mi poradiť akým iným, "normálnejším" sposobom pomáhať pri tvorbe enzýmov odbúravajúcich alkohol?

Odpověděl: Jakub Minařík
Bohužel ne. Leda snad hemodialyza a nebo hemoperfuze. To ale není postup, který by se dal aplikovat v běžných podmínkách. On ani ten antietanol není varianta jak přebít efekt anatabusu - může pomoci při nějaké jednorázové akci. Ale nefunguje pokud enzym nemáte, nebo ho máte nefunkční. Ale jestli užíváte antabus, tak to poškození enzymu, které způsobuje je ireverzibilní. Prostě nepijte. A taky - asi ten antabus užíváte z nějakého důvodu, který zřejmě hned tak nepomine. Jinak se antabus nedává. Takže pít znamená opatřit si nějaké obyčejně poměrně obstojné problémy. Možná se zamyslete, proč jste pít přestal. :-)