Pepe
Snazim sa zmiernit uzivanie marihuany a pervitinu...a tak som si chcel o tychto drogach zistit viac...som rad ze som nasiel tuto stranku a myslim ze nieco ako tato poradna je fakt super...moj problem je ze neviem prestat fajcit marihuanu na dlhsie ako 2 dni alebo ked beriem pedro...stym pedrom sa snazim skoncit a myslim ze to pojde aspon dufam pretoze som to nadlhsie este neskusil...ale nieje to take caste ako marihuana...stracam chut na vsetko ked sa rano sfajcim som mimo cely den!mam priatelku a zalezi mi nanej...uz aj koli nej lebo mam pocit ze jej uz zachvylu nedokazem povedat normalnu vetu a nechcem ju stratit...ona vie o vsetkom a drogy neberie...tak si vazim ze potom vsetkom co somnou preziva este ostala...tak neviem chcel som skoncit uz viac krat no dako mi to nevyslo skusim to znova a potom sa vam ozvem...

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že je velký úspěch, že se Vám podařilo omezit, nebo dokonce úplně vypustit alespoň ten pervitin. Není to určitě lehké, když je člověk zvyklý na nějaký životní styl. Napadá mě, jestli by to nebylo jednodušší zkusit s nějakou pomocí. Chodit třeba jednou týdně na konzultace do AT poradny nebo K-centra, jestli něco takového máte v okolí. Nebo si zkusit spolu s přítelkyní udělat program na chvíle, kdy hrozí že byste si dal marihuanu (třeba právě ráno). Zkusit nějak pozměnit svůj denní rytmus tak, aby Vám na kouření nezbyl čas a prostor. Je to hodně o vůli a čím víc si to zjednodušíte vnějšími podmínkami, tím Vám to půjde snáz. Určitě napište, jak se Vám to daří. Zatím držím palce