Pervitn a tráva
sybyla
Dobrý večer p.geblerová...píšu vám i když vím,že už si nestihnu přečíst vaší odpověd,protože už nebudu mít k dispozici internet,ale ted se potřebuju vypovídat a tak si to přečtu až ho budu mít...i když bůh ví,ale???Včera se doma stala dost špatná věc...Patrik zareagoval na mé domlouvání dost agresivně...vlastně se přiznám,že jse řvala kvůli jeho drzosti a on se pak zvednul,začal být nepříčetnej,křičel,sprostě mi nadával do kurev a zmrdů,že mu nemám kurvit život svýma kecama a dal takovou ránu pěstí do zdi,že si zlomil 2 prsty a rozbil si talíř o hlavu....po tomhle řval ještě víc,víc nadával....samozřejmě ho to muselo šíleně bolet.Celé to trvalo asi půl hodiny...byli jsme sami doma.Vyhrožoval,že zmlátí manžela,že je blbeček,prostě hrozně nechutné věci a hlavně mi dost sprostě nadával.....když se uklidnil,tak chtěl peníze na taxíka,aby mohl k lékaři,že ho to bolí.Samozřejmě jsem mu nic nedala.....řekla jsem,že mu dám na lístky na autobus,nic víc a že jestli si myslí,že se ho bojím a že si sednu na prdel,že se moc mýlí a že jestli se chce prát s mužem,tak klidně,ale že zavolám policajty,at dělá jak myslí.Celou dobu tohoto incidentu jsem mu nedala pocit,že se bojím,že se bojím jeho a ani toho co udělá...to ho asi více rozčilovalo,ale v tu chvíli mi to bylo i jedno...i když to vypadalo v jeden moment,že mi napálí,ale nic mi neudělal...jen sobě.Pak teda odešel...já šla k Heleně za malým a on tam byl a zrovna šel s Helenou k lékaři.Když se vrátil,tak mi řekl:promin mami,já ti nechtěl tak hnusně nadávat a nikdy bych ti nic neudělal,ani nikomu doma.Jen jsem mu řekla,že po tomto jeho nepříčetném záchvatu,kdy se člověk vlastně neovládá a udělal by v afektu možná to,čeho by možná litoval,tak že ho doma s náma nechci..at si myslí co chce a že ty nadávky jen tak nespolknu...protože nebyl nadrogovanej,ale střízlivej a že je ještě horší střízlivej,jak zfetovanej....i když má asi absták jsem mu řekla,protože jsem četla,že lidi v abstáku mají někdy horší stavy,než když absták není...a on abstáčky má..hlavně ted,když je to asi 10 dní co si dal naposledy....jen jsem mu řekla ještě,že se neumí ovládat a že to je špatný...prý nesnese to zacházení.Cigaretu prej za to,že pomůže a takový blbosti....myslí si,že jako máma jsem povinna všechno na světě...říkala jsem mu,at mi řekne jednu,jedinou věc ve svým životě,kterou pro mě udělal...neřekne,protože žádná není.Je to možná blbý co ted napíšu,ale jsem ráda na jednu stranu,že se to stalo...vím aspon co můžu od něj očekávat i když jsem vědělA,ŽE JE PRUDAS,TAK TOHLE JSEM NEČEKALA....NIKDY NIC TAKOVÝHO DOMA NEUDĚLAL AŽ NA MENŠÍ VÝSTUPY.Manželovi jsem to řekla trochu jinak,bez těch nadávek a výhružek ale v podstatě řekla co si udělal a že řádil.probírali jsme spolu všechno od začátku...mé chyby,jeho chyby,Patrikovo chyby,mé matky chyby kterých se dopouštěla soustavně a štvala syna proti mě...mamka je po smrti,ale musím to takhle napsat,protože je to pravda.Já jsem dospěla k tomu názoru,že máme podíl na tom jak Patrik vkročil do života....manžel je jiného názoru...něco připustí,ale většinou ne,že prej měl myslet...jenže já mu řekla,že to vidí očima cizího člověka a cizího kluka a ne jako táta a rodič.....nevím,kdo z nás je blíž pravdě...myslím si,že nikdo se nenarodí špatnej a zlej,,,,nevím co si mám myslet o tom co patrik udělal i to že se pak omluvil...jestli toho opravdu litoval,nevím.Mám ted jen ještě větší důvod být ve střehu než ted a dávat pozor...ale z toho se zblázním asi!Nevím co bude dál,nevím jak se Patrik bude chovat,ale nemám z něho strach...ne o sebe,ne o dcerku....možná o manžela a i o něj,aby si něco neudělal,nebo doma něco nerozbil a pak neublížil mužovi.....nevím co je v něm...jen vím,že dokáže být pěkně agresivní i když zatím sám na sebe....říkám si co by se stalo,kdyby byl manžel a dcerka doma?...asi by to takové nebylo...Patrik by se styděl před sestrou a neřvali bychom na sebe tolik....nebo co kdyby opravdu vyjel tímto způsobem a muž byl doma,tak se poperou do krve...muž se nebojí to je jasný,,,určitě ví,jakej patrik je...i když takhle ho ještě neviděl.Nevím co psát...jsem s nervama v prde...nezlobte se za to slovíčko,nic jinýho mě nenapadlo.Dnes byl Patrik jak milius...v pohodě,milej!!!Spí u té dívky,má ruku v sádře.Vše jen pro to,že mu nechci dávat cigarety,peníze...že mu člověk řekne,at si je aspon zaslouží když celej den nic nedělá,jen se válí,at pomůže atd....že prej není žádná mrtka...a já mu řekla,že já jse teda mrtka,když mu dělám blbečka?Je to neúnosný co?Jdu raději spát.....mějte se a doufám,že na mě nezapomenete...já se ráda ozvu až bude internet doma.Jestli nevadí...ale znám vás už a vím,že jste všichni moc prima lidi,škoda že vás takových není víc.Zatím nashle....Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, možná si přečtete tuhle odpověď a už vůbec nebude aktuální. Každopádně chápu, že jste z tohoto incidentu s Patrikem špatná a překvapená. Patrik byl poprvé na Vás takhle sprostý. Chápete, že to je kvůli jeho absťáku, na druhou stranu zároveň víte, že si tohle nemůže dovolovat. Pak se ale omluvil a začal se chovat v rámci možností dobře. Vidí, že s Váma nemůže jen tak mávat, že se ho nebojíte. Je v tom spousta pro a proti, to určitě taky cítíte. Rozhodně si ale myslím, že jste to zvládla, ustála a neustoupila, přestože to jistě nebylo jednoduché. Je pravda, že stále moc nechápu, co je za tím Vaším říkáním jen poloviny věcí manželovi. Koho přesně tím chráníte? Píšete, že to děláte proto, aby se s Vaším mužem neservali, že se bojíte o manžela. Možná by se ale Váš (dospělý) muž mohl sám rozhodnout, jak bude reagovat. Víte určitě, že tím zase jen nechráníte Patrika? Co by tohle hájení mohlo přinést, případně přináší? Je dobré, že s manželem "všechny" věci probíráte, ale když mu řeknete jenom půlku, on se stejně může s Vámi bavit pouze a jen o té půlce. Přitom mi přijde, že jste si také v několika předchozích dopisech spíš stěžovala, že muž o ničem neví. Také jsem si všimla Vaší věty: "že to vidí očima cizího člověka a cizího kluka a ne jako táta a rodič". To je možná pravda, ale tak si říkám, jestli on má vůbec šanci, když dost z toho, co se doma děje, neví. Zkuste to ještě zvážit... Ozvěte se, jak a co se u Vás změnilo, budu se těšit. A ještě jednou na závěr - v případě potřeby jsem i na naší poradenské lince K-centra SANANIM: 283 872 186