Dawe
Tak s tim Nemeckem to vypada zatim tak ze je tam metr a pul snehu takze se neni moznost se tam dosta.Ale jakmile se to zlepsi tak jedeme na sto procent.Po te deseti denni jizde.Je to asi 14dni za tu dobu jsem mel asi trikrat naposled pred tydnem.Ja vim nic moc ale snazim se hlidat.Horsi jsou ty chute.To prijde z niceho nic neni to moc lehke.Uz aby jsme jeli..Tam se k drogram urcite nedostanu.Je to na venkove.Tri mesice neuvidim skoro ani zivou dusi.Je to prace v lese..

Odpověděl: Bára Orlíková
No, sice je to lepší než brát každý den, ale v podstatě je to kontinuální braní od té doby, co jste z léčby pryč. To už není jen o jednorázovém relapsu - měla jsem z vašeho předchozí ho dotazu pocit, že po léčbě následovalo desetidenní braní drog a od té doby nic, ale ono to tak úplně není. Pokud tomu dobře rozumím - jestliže je v místě vaší budoucí práce metr a půl sněhu, tak tam asi sníh ještě nějakou dobu bude, může to být taky do dubna, jestli je to v horách. Což jsou skoro tři měsíce. Pokud píšete, že vám abstinence tady, kde jsou drogy dostupné, dělá problém, potýkáte se s velkými chutěmi drogy (což je pochopitelné, zvláště po těch relapsech) a občas si dáte - tak je možné, že ta doba čekání pro vás může být fatální. Zkuste zvážit tu variantu ambulantní léčby do té doby, než odjedete - jednak se vám bude odjíždět přec jen lehčeji a jednak by vám nemuselo hrozit takové riziko, že se rozjedete natolik, že nebudete schopný do Německa odjet. Netvrdím, že to tak nutně musí být, ale sám víte, že by se to mohlo stát. Nevím, jestli je v tomto případě možné kontaktovat káčko v Benešově (odkud, mám za to, jste). Další variantou by mohl být Denní stacionář v Praze, ale to má háček v tom, že by pro vás muselo být reálné denní dojíždění do Prahy a zase zpět domů. Více info o Denním stacionáři najdete na http://www.sananim.cz/index.php?p=1. Jde taky o to, že a6 se vrátíte, můžete se dostat do podobné situace, v jaké jste teď - a pak je lepší mít nějaký kontakt, kam se po návratu z Německa obrátíte. Tak to uvažte. Držím palce.