testy
Chtěla bych se zeptat, po jak dlouhé době vymizí stopy kokainu z těla? Tedy přesně - když se vlasové testy udělají více jak měsíc po užití této drogy, mohou ještě něco ukázat? Můj dotaz se dotýká jednoho mediálně známého případu (test má prokázat nevinu dotyčného - opravdu dokazuje nevinu, když byl test podstoupen po tak dlouhé době?) Děkuji za odpověď

Odpověděl: Pavel Kubů
Vyrobce vlasoveho testu http://www.craigmedical.com/Hair_Drug_Test.htm schvaleneho americkym uradem Food and Drug Agency a uznavaneho jako dukaz poziti drogy u soudu uvadi, ze spolehlive prokaze poziti drogy od 5-7 do 90 dni po konzumaci. Vyrobcu vlasovych testu je vsak vice a mohou se lisit v delce doby, po kterou jsou schopny poziti drogy spolehlive prokazat. Na Vasi otazku ohledne verohodnosti vysledku testu pana Straky se bez znalosti konkretniho typu testu a intervalu od poziti drogy, behem nejz ma spolehlivou senzitivitu i specificitu, neda odpovedet.