schizofrenie + thc + piko - co s tim?
jean baudrillard
Zdravim, mam tu problem, ktery vyda na roman. Vezmu to ve zkratce. Kamarad (velmi dobry) trpi schizofrenii, posledni zachvat mel cca pred dvema roky, byl hospitalizovan - pred nim hodne pil a kouril marihuanu. K te marihuane se par mesicu po propusteni z ustavu vratil a je ji uplne posedly (kam prijde, tam vylozene zebra, skoro o nicem jinem nemluvi atp.). Aby toho nebylo malo, nasel si navic pritelkyni, ktera jede na piku a obcas si s ni da. .. na rady samozrejme neslysi, tvrdi, ze se neciti byt nemocny, bezne vynechava i prasky. A s jeho intelektem to jde strmou cestou dolu. Zacina lhat, zajimaji ho v podstate jenom penize - drogy. Jak se zachovat jako pratele, kteri mu chteji pomoc, ale nevedi jak. Nastavit zada nebo mu dat sanci. Jakym zpusobem, kdyz nas neposloucha?

Odpověděl: Jakub Minařík
Právě, ta schizofrenie. Je možná i příčinou jeho blbnutí. On když si člověk opatří takovouhle chorobu, tak si někdy musí dokazovat, že je o.k. a vydrží to, co ostatní, nebo ještě více. Je to taková Sofiina volba a moc vám ji nezávidím. Napadlo mě ještě jedno řešení - zkuste se spojit s psychiatrem, který mu píše léky a situaci probrat s ním. Může medikaci změnit, přejít na depotní preparát, ... zařídit mu hospitalizaci, aby se srovnal, ... Přijde mi to jako nejrozumější varianta. A ještě něco - kombinace schizofrenie a výše zmíněných drog je hodně blbá. Se závislostí přímo vražedná. Mám pár takových klientů a je to hodně, hodně blbý. Tak s tím psychiatrem moc neotálejte, protože pokud se to rozjede, je to v pr... Neodvratně.