B.Orlíková
Mazílek
Děkuji moc za to že jste napsala.Mám prístup k netu jen ve škole a vždycky se moc těším až si přečtu váš vzkaz.Zatím se mám pořád fajn.Určitě se zase ozvu.Budu ráda když napíšete.A s těmi práškamy:vím že bych je neměla brát ale.............občas nějakej spapám.Mám přístup k tabletám xanax.Vím že jsou silný ale uleví se mi po nich a usnu.Beru si vždycky jen půku.Ale doopravdy to nedělám často.Zatím se mějte krásně a moc děkuji za to že mi píšete.Hanka

Odpověděl: Bára Orlíková
Milá Hanko, jsem ráda, že zase píšete. No, hlavně, že se vám podařilo si bez ohledu na drogy udržet školu a že abstinujete. Ovšem - s těmi prášky si dávejte opravdu pozor. Může to začít nenápadně a pak zjistíte, že prášky neberete jen na spaní, ale i když vás čeká něco důležitého, z čeho máte strach - třeba nějaké zkoušky ve škole, pak je začnete brát z kdejakého důvodu a už se toho budete obtížně zbavovat - však to znáte, s drogama je to podobné. Tak držím palce a zas se ozvěte. Napsat můžet vždycky - ať už se vám bude dařit stále líp nebo to občas zakřípe.