pro MUDR.Jakuba M
Čikita
Tak si rikam,ze chute prejdou a snazim se o tom sebe presvedcit a presto porad jsou,ale je pravda,ze nekdy narazim na okamzik,kdy na to pomyslim a zjistim,ze zrovna na to vubec nemam chut.To me prijemne prekvapilo. Delat neco je tezky kdyz me nic nebavi.Staci ze musim uklidit doma a do toho se mi nikdy tek nechce,ze to trva cely den:-) Nejhorsi je ze se nedokazu opravdu bavit bez drog.Myslite,ze by hodne vadilo,kdyz bych prestala s pervitinem a treba 2 x mesicne si dala xtc?

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, já když mám doma uklidit, tak je to taky operace na celý den. Přibližně 40% času se k tomu přemlouvám, 20% času vařím a jím a 30% času se hnípám v různých věcech, třeba si studuju oučty, které se chystám založit. Nakonec tak 10% času věnuju úklidu. :-) To je celkem norma. Člověk se do věcí trochu musí nutit, aby ho začaly bavit. Ale jiná cesta není. Protože třeba ta EXT je celkem blbej nápad, neb se jedná o látku strukturálně podobnou pervitinu (methylenedioxymethamphetamin a metamfetamin) a i místo účinku je stejné a v konečném důsledku i efekt je v některých částech dosti podobný. Takže ty chutě, které začaly ustupovat zas pěkně probudíte a začně to celý nanovo. Prostě blbý. Takže vydžte. Jiná cesta není. Víte, on je celýž vtip v tom, že čím více se budete snažit něco dělat, tím lépe vám to půjde a tím víc vás to bude bavit a tím menší budou chutě, až najednou zmizí docela a zůstane z nich jen taková vzpomínka. Pak je dobrý se mít na pozoru tuplem, protože člověku okamžitě otrne a začne mít roupy (tím nemyslím ty červíky). Je to jako s alkoholem. Když se člověk moc opije a zvrací, tak si říká: "Už nikdy!" Ale jakmile se dá do kopy, tak začíná pít znova. Držím palce a kdyby bylo třeba, ozvěte se.