amalka
Zjistila jsem,že můj 14ti letý syn kouří marihuanu.Našla jsem skleněnou trubičku,uvnitř hnedou,jakoby od tabáku.Přiznal se k marihuaně.Nevím,co dělat.Mohu ho v této fázi odvést někam na léčení?Je možné,že z té skleněné trubičky kouří i nějakou tvrdší drogu?Párkrát se stalo,že přišel domů a měl červené bělmo v očích.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, určitě je dobře se tím zabývat, ale možná nebude hned nutné vozit syna na léčení. Myslím, že je dobře, že je ochotný Vám kouření přiznat, možná by stálo za to probrat s ním celou situaci víc - proč marihuanu kouří, co mu to dává, jaká jsou rizika, jaký je jeho postoj k jiným drogám, které jsou většinou nebezpečnější. Zarudlé oči jsou typické právě pro kouření marihuany, samozřejmě kouřit se dají i jiné drogy, např. heroin, opium atd. Pokud byste si nebyla jistá některými informacemi ohledně drog nebo byste měla pocit, že by syn přeci jen měl být v kontaktu s nějakým odborníkem, napište odkud jste, zkusím najít nějaký kontakt. také můžete zavolat na naši poradenskou linku, na tel. 283 872 186. Zatím s pozdravem, Jana Justinová