piko
Tereza
Dobrý den,potřebovala bych poradit..Je mi 18 a rok beru pervitin,z toho půl roku buchnou.Teď mám dva týdny dovolenou a chci se dát trochu do pořádku ,takže dva týdny nebrat.Mám hodně oslabenou imunity,zničené žíly,křeče v žaludku a celkově jsem hodně slabá.Od 22 ledna jsem do včerejška v kuse smažila,takže jsem teď na tom hodně blbě.Poradili by jste mi třeba nějaké vitamíny,co mám teď brát,nebo prostě jak mám teď o sebe pečovat,abych se zase dala pěkně do pořádku.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pomoci by vám mohli vitaminy skupiny B - obyčejně doporučuji B1 a B6 samostatně v tabletách a minerály - Hlavně Magnesium, Calcium. + nějaký multivitamin. Jako doplněk není špatný meduňkový čaj - pomůže vám, až se budete snažit abstinovat - uklidňuje. Osobně soudím že by bylo třeba, abyste abstinovala trochu déle. 2 týdny jsou dost málo a vůbec bych vám asi doporučoval to celé nějak uvážit, protože závislost na pervitinu vzniká snadno a je celkem nepříjemná. Toxická psychoza ještě nepříjemnější. :-) Držím palce. :-)