Pokracovani
Po vasi porade jsem nakonecc tedy zvolil ustavni lecbu.Alre ted sam vim pokud budu tady tak fetovat asi budu.Pro si chci v Deutschlandu videlat nejake penize a pak odjet do te anglie.Jen nevim jestli je to uplne nejlepsi napad.Treba jestli nemam jit znovu na leceni...

Odpověděl: Bára Orlíková
Odpoved mate u vaseho predchoziho dotazu - jen ohledne toho opetovneho nastupu do lecby - jde o to, nakolik je vase cesta do Nemecka jista a zda tam mate zajistene, co budete delat. Aby to zas nekrachlo. Mozna bych uvazovala o tom zkusit nejakou ambulantni formu lecby - uvidite. Ale ja samozrejme po internetu nedokazu posoudit, jak to ted s vami vypada, takze je to na vasem uvazeni, zda odjet pryc, nebo zacit nekam ambulantne dochazet nebo jit znovu do ustavni lecby.