Flashbacky
Fata
Potrebuju poradit - mam flashbacky po lsd - uz se mi to stalo 3x. Zacina to divnym pocitem a za chvili sem zas v nejhustsi fazi tripu - ne zrakovy haluze, ale jako by se zastavil cas a sem strasne mimo. 1x se to stalo v praci pri rozhovoru s kolegou, nejde v ten okamzik normalne fungovat - prej sem dvakrat zopakovala nejakej nesmysl a pak koukala do blba - ted si o mne musej myslet, ze mi hrabe - desim se, ze se to stane znova. Nebo pri prechazeni silnice aj. to by bylo o hubu. Co s tim - jsou v tele jeste depozita drog? - ted pul roku nic neberu, predtim lsd, mdma, pernik - vikendove. Diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Ty flash backy by měly mizet. Kdyby se objevovaly nadále, asi by bylo rozumné s nimi někam zajít. Jako I. pomoc, resp. prevenci zkuste následující: 1. Pravidelně a dostatečně spát, neponocovat, nehýřit. 2. Kupte si vitamin B1 a Magne B6, pomáhá to. 3. Kupte si meduňkový čaj, mírně tlumí a uklidňuje. 4. Nedejte se tím moc stresovat (já vím, mě se to povídá :-), prostě už nejspíš nepřijdou. Když se budete zbytečně stíhovat, tak si je přivoláte. 5. Střídmě alkohol. 6. Vyhýbejte se místům, kde jste brala drogy. No a kdyby to nepomohlo, tak doražte. :-)