pro MUDR.Jakuba M.
Dobry den,psala jsem Vam kvuli mym chutim na pervitin.Vy jste rikal ze se to zmirni,ale kdy?Abstinuju mesic a vim ze za 3 mesice to bude s chutema uplne stejne, ne-li horsi.Kamosi kteri abstinuji a jsou dal nez ja maji chute taky.I po roce i kdyz mozna min casto.Asi mi napisete,ze aspon vidim ze to jde a at se drzim...Ale ja se bojim ze to nezvladnu.Jsem hloupa,nekdy se zbytecne vzdavam..Proste nevim jak nad chutema vyzrat

Odpověděl: Jakub Minařík
A) nesmíte se přesvědčovat, že se chutě nezmírní. Ono je to hodně psychická záležitost. Když ty chutě přesvědčíte že budou, tak prostě budou. Opakujte si že nebudou. Pomáhá to. B) zkuste něco dělat. Cokiliv, co vám vyplní čas (vyjma jít do hospody a opít se). Hrajte golf, piškvorky, tenis, volejbal, čtěte si, ... Je to důležité, protože: - pomáhá to zapomenout - když se budete chvíli nutit, tak vás to začně bavit a půjde to samo. taky to pomáhá. c) kupte si meduňkový čaj. Klidně ho popíjejte celý den. Uklidňuje a snáze to zvládnete. Fakt to funguje. D) Zůstaňte v kontaktu a napište jak to jde. Je to důležité, pomohu vám to ukontrolovat. Držím palce. Zvládli to jiní, ustojíte to taky. :-) P.s. Kdypak jste si naposledy něco pěkného přečetla? :-)