reakce na Klary dotaz.....
Julka
Chtela jsem se zeptat,jak je to v lecebnach s kourenim-muj pritel tam chce dobrovolne jit,je zavislej na alkoholu(moc),peri a huleni....rikal,ze je pripravenej na nejhorsi,ale ke vsemu je i velkej kurak a bez cigaret by to fakt nedal.....tak me jen zajima,jestli tam bude moct kourit Julca :)

Odpověděl: Jakub Minařík
V léčebnách se obyčejně kouřit může, i když to bývá omezené - tzn. člověk může kouřit jen omezeně. Úplná restrikce platí na některých detoxech. Návštěvy v léčebnách možné jsou, obyčejně ne úplně na začátku, ale v průběhu léčby rozhodně, a taky bývají v pokročilejších stadiích léčby možné výlety domů. Doporučoval bych o tom s léčebnou komunikovat, Ve vašem případě může být problém, že nejste rodinný příslušník, ale pokud neberete drogy a pokusíte se to dohodnout předem, léčebna vám jistě vyjde vstříc. :-)