problém s automaty
kuzelka
Prosím co mám dělat sama se sebou už je mi 46 let a před rokem jsem začala hrát automaty ted poslední dobou hraji už i na dluh a můj příjem není takový abych to mohla splácet bez problémů,ale stejně si k němu zase stoupnu a hraju jako střelená nikdy nevím kdy skončit.Jsem už ze sebe neštastná.Pomozte mi prosím

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, hrací automaty bývají "zábava", které se zbavuje hodně těžko a která často přeroste v závislost a přítěž. Vůbec se Vám nedivím, že Vás trápí nemožnost ovládat svoje hraní. Určitě by bylo dobré obrátit se na nějakého odborníka, protože jinak Vás tahle slabost bude stát hodně energie, peněz a kdoví čeho ještě. V Čechách není moc organizací, které by se zabývaly přímo gamblerstvím, většinou je péče pro ně poskytována spolu s alkoholiky nebo toxikomany. Existuje ale specializovaná organizace Anonymních hráčů, kde se setkávají lidé se stejným problémem, o kterém mohou otevřeně mluvit a poradit co a jak. Nevím, jestli má pobočky i jinde po republice, předpokládám, že ano, ale hlavní spojující osobou je pan primář Nešpor, z psychiatrické léčebny Bohnice v Praze. Na tel. 284 016 249 Vám jistě rád řekne víc a bude určitě i povolanější radit Vám jak na Váš problém. Pokud by Vám tenhle kontakt z jakéhokoli důvodu nevyhovoval napište, zkusím najít něco jiného. S pozdravem Jana Justinová