Tomáš
Hvězdička
Tomášijá to nezvládnu, vždycky saem položila telfon. co mi tam řeknou. o co všdechno přijdu. ?byla sem v nemocnici ¨trochu sem si podřezala žíly ale neumim to Honzíkovi buy bylo líp beze mě ale nechce se mi umřít tak aby to bylo bidět že sem byla závislá. ted je Honzíček u mojí sestry po strašný sdcéně. kdysi sem chodila na gmpl, je to vůbec možný? mockrát vám děkuji že ste se nám věnoval a upřimně. já ten heroin nenávidim.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Hvězdičko, strašně rád bych Vám poslal nějakou odvahu k tomu zavolání. Nemáte co ztratit, pouze získat. Co Vám asi tak řeknou? Domluvíte se na schůzce a pak se budete bavit podobně jako se mnou. Jenomže to bude rychlejší a z očí do očí. Honzíkovi by určitě nebylo lépe bez Vás. Vybavuje se mi jeho vystrašený dotaz.... Tím, že je teď u sestry máte možná mnohem více prostoru jak se s tím vším poprat. Jen na to prosím nebuďte sama. Seberte odvahu, já osobně to rozhodně nevidím jako neřešitelnou situaci. Hezký den