pro Jakuba Minaříka
Ag
Játra mám zvětčený a výskedky laborky budou a ž za deset dní, ale nemyslim si že bych měla céčko nebo něco podobnýho,spíš mě napadá, že by to mohl být pozůstatek EB virozy. děkuju za postrčení . taky mě bylo odhaleno autoimun onemoc. štítný žlázy a to prý by mi mohlo dělat ty deprese. Mohla sem si to zavinit těma drogama? To jsou ted ty věci , co mě docela zajímaj. děkuju

Odpověděl: Jakub Minařík
Pozůstatek EB virozy by to mohl být. No, uvidíte, až budou výsledky, kdyby bylo třeba, tak doporučuju Dr. Řeháka. Pokud už u něj nejste v péči. Doporučení vám napíšou klidně až půjdete zas na MS do stacionáře. To utoimunitní onemocnění by s usem drog klidně mohlo souviset. Ale stejně klidně se mohlo rozvinout na drogách nezávisle. Možnost je i opačná - i subklinická deprese může vést k usu drog. Pokud by to bylo nezbytné, tak existují antidepresiva, to ale asi víte. Pokud jste pojištěná u VZP, tak vám je mohu předepsat. Pokud ne, může vám je opatřit Dr. Rektor. Jinak je skvělé, že jste v kontaktu a že se to nějak posouuvá. Tak hezký věčer, nebo spíš dobrou noc. :-)