nemoc?
gaspi
Nekolik let sem brala pervitin a asi tak po 4 letech se mi zacali po aplikaci (i.v) delat cervene fleky na tele.Hlavne na hrudniku,zadech,ramenech a obliceji.Ted abstinuji,ale obcas piju alkohol a po tom se mi take zacali delat na tech mistech cervene fleky.Kamarad rikal,ze mam jatra v ... Myslite ze ma pravdu nebo co to muze byt? Hepatitidu nemam

Odpověděl: Jakub Minařík
No, v 1. ředě, pokud pijete jak popisujete tak myslím, že problém s alkoholem už začal. Brzděte! Alkohol je droga s podobným efektem jako heroin a spousta lidí na to už doplatila. Pijte střídmě a vyhýbejte se tvrdému alkoholu!! Dejte si pozor jak často a jak mnoho pijete. Vlastně nemusíte pít ani tak moc, stačí popíjet často a trochu. Játra zdravé ženy vydrží bez poškození asi 4 dl vína, 2 piva a nebo 2 velké frťany denně bez poškození. Alespoň tak nás to na fakultě učili. A vy ta játra po letech braní docela o.k. mít nebudete. Ohledně těch fleků - ty souvisí s dilatací cév. Je to hodně individuelní - na fakultě jsme měli spoužáka který po 2 pivech vypadal jako salamandr. :-) Pokud ale zvolíte možnost, že si necháte vyšetřit játra, nic nezkazíte.