Skodlivost extaze
xxx
Chtel bych se zeptat jak moc je jedna tableta extaze skodliva kdyby jsme ji prirovnali napriklad k alkoholu .Mam namysli skodlivost pro jatra atd...... Dekuji za odpoved

Odpověděl: Martin Hulík
Vaše otázka svádí k tomu, označit nějaké drogy za "lepší" a jiné za "horší". Ale drogy prostě nejsou dobré nebo špatné - záleží na tom, kdo, proč, jak, jak často, s čím, v jakých dávkách,... zachází. Každá droga má svoje speciální rizika, nechtěné důsledky užívání mohou být skoro u každé drogy dost nepříjemné.
Velmi zhruba bychom mohli třeba říct, že marihuana je méně riziková než heroin. Ve srovnání alkohol - extáze je taková volba mnohem těžší a lidé, kteří preferují jedno či druhé, to dělají zpravidla z jiných důvodů, než že by srovnávali jednotlivá rizika (spíš je to otázka vkusu nebo zvyku).
Ani jedna z těchto dvou látek není bezpečná a pokud jde o škodlivost pro játra (na kterou se konkrétně ptáte), alkohol je rizikovější.