reakcia na -Marihuana-pamet :-(
MUDr. Jakub Minařík
pred 6mesiacmi som Bol som v takej istej situacii a tiez ste mi povedali aby som si nasiel aj ine zaluby okrem ganje a aby som bral tie vitaminy B a multivitamin ... spravil som to casom som prestal kurit ganju pamat sa mi vratila .... to je tá lepsia stranka... lenze ako som prestal kurit ganju mam brutalne psychicke problemy ..vsetko vidim cierno ...nič sa mi nedarí ...vsetci mi idú na nervi...proste stále mám depku..... ... Takze pamat sa mi vratila ale s tym sa mi vratili aj tie pocity kôli ktorym som zacal kurit.... inak dakujem za tie vitaminy sú vazne dobre.. a planujem si kupiť ženšeň som počul ze je to dobre antidepresivum ...co myslite ?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že byste si měl najít psychiatra. Zvláště pokud jste psychické problémy léčil drogama a po jejich vysazení se problémy vrátily, tak se bojím, že žen-šen bude na nic. Spíše by to chtělo nějaká antidepresiva, možná vážit i nějakou psychoterapii. Ale ta antidepresiva bych viděl jako podmínku úspěchu. Jinak se to nevylepší. Podotýkám ještě: Antidepresiva by vám měl napsat psychiatr a měl byste mu říci všechno, co se toho týká. Neměl byste si léky ordinovat sám, praktického lékaře bych s vaší anamnesou taky spíše nedoporučoval. Počítejte s tím, že léky budete brát tak 1/2 roku až rok minimálně. Bude nějakou dobu trvat než zaberou a možná budete mít v souvislosti s jejich užíváním nějaké zdravotní obtíže, které ale nejspíš odezní po pár týdnech. Pokud to zvládnete a dobře to dopadne, tak se svých obtíží zbavíte trvale a nebo na dlouhou dobu.