....
kulisek
..az kdyz jsem potkala pani ze Sananimu a pak objevila tyhle stranky, uvedomila jsem si, ze drogy jsou problem...a velky. Moc myslim na deti, ktere jsem ucila, aby se do toho nedostali a doufam, ze snad prevence prevazi nad posledni pomoci. Hodne zdaru vam vsem!

Odpověděl:
Zdravím Vás a děkujeme za pochopení a Vaši nabídku. Máte pravdu, drogy jsou jedním z mnoha problémů dnešní doby. A že je všestraně výhodnější problémům včas předcházet. Pokud byste měla zájem naší organizaci pomoci jako dobrovolník, kontaktujte prosím Mgr. Pavlu Dolanskou, která je vedoucí Doléčovacího centra SANANIM v Praze 5 - Nových Butovicích. Tel.: 251 614 070. Vím, že potřebují paní, která by tam občas pohlídala malé děti od maminek, které chodí na terapii v rámci svého doléčování. Ještě jednou děkujeme a přeji Vám hezký den. Jana, koordinátor poradny