Marihuana-pamet :-(
Natalka
Dobry den, obracim se na vas s dotazem. Jak uz nazev vypovida : marihuana a pamet. Je mi 17 let a travu kourim tak od svych 14 let. S tim ze frekcence toho kdyz sem si zahulila se silne zvysovala. Nejdriv klubiky, pak jen patky, pak vzdycky po skole a prvak sem se silne vodrenejma usima prolezla s tim ze sem kazdou prestavku bezela pod schody ubalit brko a rychle zase do lavice... Jenze sem si zacala uvedomovat, ze takhle to dal nejde. Posledniho jointa sem mela asi pred mesicem ( nepocitam s tim ze prestanu, ale omezim to jen na ty klubiky - ovesem ted si dam jistou dobu pauzu) . Nevidim zadnou zmenu, sem zabrzdena porad stejne, nic si nepamatuju a o skole uz vubec nemluvim. Takze muj dotaz zni : zlepsi se mi pamet, reakvinost a vsechno co mi marihuana vzala casem ?? Nebo uz je to nenavratne straceny ? Jsem si 100% jista, ze takhle bych skolu nedodelala. Takze ??? Moc dekuju za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, asi to bude chvíli trvat. Hulila jste celkem dost a dlouhodobě, to tělo se přece jen dosti dlouho otřepává. a) Musíte se nutit. Tzn. Vzít si tlustý knížky a začít z nich číst i doma. Mozek, na to, aby se vzpamatoval potřebuje trochu tlačit. b) Zkuste dělat další věci. Třeba si kupte kecky a začněte běhat, nebo něco podobnýho - taky to pomůže. c) Zkuste si koupit nějaké vitaminy (B1 a B6 - ne jako B-komplex, ale jako samostatné tablety), k tomu zkuste preparát Kalicor, tak 2,4 gramu denně. Celkem to pomáhá, pokud ale zas nezačnete hulit. Jo, a je potřeba to užívat dlouhodobě, zabere to tak po měsíci. Jestli jste z Prahy, tak byste se teoreticky taky mohla u mě objednat.