sklo
radek
Mám syna, 17 let před časem jsme zjistili, že kouří marihuanu, po domluvě slíbil, že kouřit nebude. Nyní jsem se dostal k jedné z jeho SMS, kdy žádá kamaráda jestli nemu doma něco a to nejlépe Lampisku, že si koupil nové "sklo". Dá se z toho usuzovat, že bere drogy a jaké? Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
No, nevím, je to hodně přes ruku - ale ta lampiska by mohla být tráva, která se péstuje pod lampou a to sklo nová dýmka ze skla. :-) Asi by bylo nejrozumější ptát se syna přímo, ale rozumím tomu, že to moc nejde když člověk dělá věci, které se úplně moc dělat nemají (tím myslím, číst cizí poštu). S tím slibem, že už nikdy nebude hulit - nechci zpochybňovat pravdomluvnost syna, ale vzhledem k tomu, že předpokládám, že ten slib byl asi spíše vynucený, než dobrovolný, tak asi nebude moc fungovat. Můžete do toho na základě SMS šlápnout, ale zvažte, jestli situace je tak vážná a jestli to povede ke zlepšení. Někdy může být rozumější čekat a situaci monitorovat, než je řešit rázně. P.s. Držím palce a kdyby bylo třeba, napište.