Pervitin a tráva
sybyla
Dobrý večer p.Geblerová...doufám,že vám nebude vadit,že vám odepisuji na váš dopis hned,ale mám potřebu napsat co mám ted v hlavě.....ptáte se jestli mi stačí když se takhle vypíšu......asi ano,protože vám vlastně sděluji své problémy,starosti,pocity které nikomu neříkám a vy my na to vždy napíšete svůj názor,což mě pak přiměje přemýšlet jestli jsou mé úvahy dobré,jestli jsme třeba neměli náhodou stejný názor na danou věc a já mohu posoudit i názor nezaujatého člověka na problém.A jestli přináší výsledky toto dopisování?Asi také ano,jelikož jsem od té doby co si píšeme udělala několik rozhodnutí,která bych možná neudělala a řekla věci,které bych asi neřekla....takže toto mé vypisování vám -má pro mě přínos.....utvrdilo mě to v mnoha věcech a jsem taková rozhodnější,protože i když je manžel velice dobrý člověk,tak některé věci mu prostě říci nemíním a myslím si,že je to tak lepší...nemusí vědět vše,někdy je pravda krutá a bolí a malá lež nikomu neublíží,,,aspon si myslím.Je jasné,že bych ráda třeba zašla někam na kontaktní místo a pohovořila si a zeptala se atd....ale Patrik zatím tvárný není a nedá si nic vymluvit a myslí si,že jsem trapná když vůbec navážu řeč na téma drogy a pomoc....je dost vznětlivý a nemá cenu ho asi víc provokovat....je fakt,že chvíli dělá bu,bu,bu...a odejde a za hodinku se vrátí a je krotkej.Dnes když jsem si přečetla váš dopis,tak jsem pak s Patrikem měla menší výstup a vzpoměla jsem si co jste mi psala a řekla mu co od něj očekávám a jestli on chce něco ode mě,musí něco udělat pro mě ....třeba cigarety mi bere a já kouřím drahé cigarety,tak jsem mu řekla,že mu dám,ale at doma pomůže když nic nedělá celý den a já mu pak bez mých trapných keců-jak on říká-.....dám cigaretu.Také jsem mu řekla,že nemíním tolerovat,že bude stále doma a nebude si hledat práci a jen se flákat za pár šupů....odsekl s tím,že on do práce chodit nikdy nebude a naštval se a byl hnusnej-doslova.Takjsem mu řekla,že nemusí chodit do práce když nechce,ale že tady s námi ale žít nebude..at se pak jde starat sám o sebe,že je dospělej.Asi jsem se změnila...už nejsem tak naivní a důvěřivá a mám více než kdy jindy otevřené oči....dřív jsem víc polevovala..s vaší spoluprácí jsem dokázala přitvrdit.Víte já mu dokážu vymezit určité hranice,ale on je nedodržuje..někdy tedy jo,ale většinou přestane až po hádce...ale podotýkám,že ne nikdy před mužem....vždy když jsme sami.Máme ted finanční starosti..muž boural a nechci ho zatěžovat s tímto,tak až bude trochu klid,tak si s ním promluvím co dál atd.Mám i zdravotní problémy..ted jsem zrovna nemocná a do toho dcerka,celá domácnost a muž atd......a Patrik a toto vše a být neustále ve střehu a čekat jestli něco nevyvede...to mě asi vyvádí z rovnováhy nejvíce....uvidím jak se to dál vyvine.Ozvu se po týdnu,jestli to teda nevadí....moc by jste mi chyběla..vaše řádky!Nevadí mi ani kritika..ráda se přiučím a popřemýšlím kde je chyba atd..je to řečeno jen tak globálně,jako že člověk se učí celý život.Mějte se krásně a díky ...zdraví Alena.

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, děkuji Vám za tenhle dopis. Přiznávám, že je pro mě příjemné číst, že Vám tohle dopisování nějak pomáhá. A také, že za sebou vidíte nějaké výsledky. Moc Vám v tom držím palce. Ještě k té nabídce kontaktu - samozřejmě platí i pro Patrika, až bude mít (jestli bude mít) zájem někam zajít. Ale myslela jsem hlavně na Vás. Držím Vám stále palce a jsem ráda, že si nenecháte všechno líbit. Hodně síly! P.S. Samozřejmě, že vůbec nevadí, že napíšete. Ráda se dozvím, jak Vám to jde a jsem tady pro Vás i tehdy, když to zrovna nejde. Budu se snažit dodržovat ten týdenní interval. Pokud by Vám to nějak nevyhovovalo, napište. (Kdyby nastala nějaká akutní krize, můžete samozřejmě napsat hned, ale budu ráda, když se shodneme na určité pravidelnosti. V případě krize je pro Vás možnost i telefonu: 283 872 186.) Tak hodně štěstí při držení hranic...