Jan Šíp
Dobrý den, tenhle dotaz jsem už sem psala,ale nějak se vytratil. Šlo mi o to, že si nejse jistá, jestli se obracím na zprávné místo, jestli nejsme případ spíše pro manželskou poradnu.Jenže naše problémy se točí okolo kouření marihuany mého přítele.Já jsem mě a jemu zařídila schůzku u Vás. Souhlasil, že k nějakému doktorovi půjde ale ne se mnou, že by jsme se tam akorát pohádali, musím říct,že má pravdu, jenže když tam půjde sám, tak Vám řekne akorát to, že si jednou za měsíc zahulí a já z toho dělám tragédii. určitě Vám nebude povídat kolikrát mu to OBČASNÉ kouření uklouzlo tak, že hulil několikrát denně a říkal mi, že je na tom dost závislej. Tohle se opakuje 6 let a já už jsem na zhroucení, vůbec mu nevěřím, když řekne, že někde přespí, tak já nespím celou noc jak jsem nervózní jestli hulí, nebo ne. Jsem už z toho případ na psychiatra. Každopádně vy jste poslední zastávka před rozchodem s ním. Máme 10 měsíční holčičku a ta ten stres odnáší a to nechci. Přítel k Vám jde z donucení a to asi není dobře, dala jsem mu na výběr, že buďto s tím začneme něco dělat, nebo se rovnou rozejdeme. Každý den mě přemlouvá, aby k Vám nemusel až je mi ho líto. Je to celé velice komplikované, tady z toho se asi nic moc nedozvíte. Takže se chci zeptat, jak by to šlo udělat. Návštěvu u Vás máme 25.01.v 19.00. Nejdřív bych k Vám šla já a spolu by sme se domluvili, jestli by k Vám měl zajít i přítel, aby se něco zlepšilo. Šlo by to? Mockrát děkuji. Dita

Odpověděl: Jan Šíp
Dobrý den, Dito. Vaše návštěva v Kontaktním centru je domluvená a platí datum i čas ve vašem mailu. Píšete o pochybnostech, jestli jste se obrátila o radu na správné místo? Jestli nemáte zajít spíše do manželské poradny? Vzhledem k 6 letům, kdy se potýkáte s těmito pro Vás nepříjemnými situacemi a k vašim myšlenkách o rozchodu je to jedna z možností, kterou můžete zvolit. Myslím si, že se vy i váš partner potřebujete více vyznat ve vaší situaci, co se teď děje, jaké máte možnosti a kam se obrátit. To je má představa o naší konzultaci a bylo by skvělé, kdyby jste mohli přijít oba dva. Nejsme léčebným zařízením, takže v případě vašeho rozhodnutí nastoupit individuální nebo partnerskou terapii, vám mohu zprostředkovat kontakt do specializovaného zařízení. V případě dalších otázek můžete zavolat opět na tel:283 827 186. Zdravím Vás a na viděnou.