pervitin a mariuhana
sybyla
Dobrý večer p.Geblerová....tak vám opět píšu.Patrik je zatím doma,nikam moc nechodí,jen k té dívce každý večer,ale je to těžké pro nás pro oba.....musím se kolikrát dost přemáhat,abych nevybuchla,protože má Patrik výkyvy v náladách,je protivnej,vztahovačnej....říká,že já nejsem normální,že jsem trapná,nesnesitelná,že on se měnit nebude,že žádný problémy nemá atd.Je to opravdu vyčerpávájící a myslím si,že stejně nevydrží...příští týden bere podporu a uvidíme,jestli dokáže si nekoupit perníček.On je prostě přesvědčenej,že je v pohodě a že pomoc potřebuju já,ne on...vím,že je to stále dopad perníku a dlouho ještě bude,jen si myslím,že to asi takhle sám nezvládne a vrátí se k tomu...má to u baráku kde bydlíme a věřím,že kdyby byl jinde..aspon na 2 měsíce,jenže on by nikdy v životě nepřistoupil na žádný léčení...říká,že ho potřebuju já,že on není blázen...skrátka on je přesvědčenej,že je frajer a je opravdu těžký to denně snášet.Nic nedělá celý den,jen jí,válí se,kouří mi cigarety a koupe se 2 krát denně...přitom je vidět,že vypadá už líp,když je doma,ale pořád to není ono...má nečistou pokožku,je dost podrážděnej...ale jako vždy,dyt to tu píšu pořád...nebudem mít od února internet asi 3 měsíce,tak doufám,že na mě nezapomenete a až ho zas budem mít připojenej,tak vám budu moc napsat...jste moje vrbička...jediná které můžu napsat úplně vše...všechny své pocity atd.Mějte se krásně...moc zdravím a já se ještě ozvu do konce měsíce,jestli můžu.....Alena

Odpověděl:
Dobrý den Aleno, chápu Vás. Je to těžké. Na jednu stranu se dá jistě považovat za výsledek, že Patrik aktuálně zřejmě nebere a je doma. Chápu to dobře, že se zlepšil i jeho vztah k Heleně? Na druhou stranu, doma se chová hrozně. Mám za to, že pravidla jeho chování by mohla být dalším krokem k nějakému normálnímu způsobu života. To, že je doma, ale jinak se v podstatě sám nijak extra nezměnil, moc o jeho snaze nevypovídá. Zkuste ho v tom třeba nějak povzbudit třeba tím, že budete opravdu trvat na věcech, které je potřeba změnit... Napadá Vás, co konkrétně byste za to, co všechno mu poskytujete, od něj mohla požadovat? Jeho podpora je dobře měřitelná záležitost (peníze dá x nedá). Existují nějaké další takhle konkrétně vymezené věci, které je potřeba změnit a také se dají vyžadovat a měřit jejich plnění? Oceňuji, že se snažíte a že jste trpělivá. Ale nezapomeňte na to, kde přesně máte ty hranice. A hlídejte je. Pečlivě. Z obou stran. Aleno, jsem ráda, že víte, že můžete napsat úplně všechno. Jsem ráda, že Vám to pomáhá. Stačí Vám, když se takhle "vypíšete"? Přináší to nějaké výsledky? Co by vlastně mělo to naše dopisování konkrétně přinést? Myslím, že by bylo fajn dát si na tuhle otázku odpověď. V souvislosti s Vaším nefungujícím internetem mě zase napadla otázka, na kterou jste mi vlastně nikdy neodpověděla (z jakého důvodu vlastně?), zda nechcete najít nějaký jiný způsob kontaktu? Netlačím Vás do toho, a pokud máte pocit, že ano, napište mi to. Tak nashledanou, příští týden se budu těšit na další zprávy od Vás. Držte se...