alkohol,piko
Brala jsem perník asi rok,teďka už 5.měsíc nic, teda až na to,že jsem perník vyměnila za alkohol.Piju skoro každý den a bojím se, že mě to strhne.Začínám s tím už ráno,takže do školy přicházím mírně pod vlivem,odpoledne většinou pokračuju s kámošema...navíc mě zase začíná lákat perník(i když vím,co mě všechno podělal a jak mě dostal na kolena)Je to jako začarovaný kruh,jenže jak z něj ven?

Odpověděl: Jakub Minařík
Napadlo vás někdy zajít si o svých zkušenostech s drogama někam popovídat? Myslím, že by to byl dobrý nápad, protože - jak asi sama vidíte, tohle není ono. Asi si řeknete k čemu by to bylo - ale ono to trochu přece jen funguje. Jinak bych tuhle práci nedělal. Jinak k tomu co se teď děje - vyměnila jste jednu drogu za jinou. To není úplně ideální postup. Pokud to nezastavíte, půjde to brzy celé do kytek. Buď se při tomhle tempu pití z toho nevymotáte, nebo přejdete zpátky k piku a nebo zjistíte že vám třeba dost pomáhá heroin. Jedna varianta lepší než druhá. Kdybyste vážila tu možnost někam zajít, zkusím vám najít nějaký kontakt. Kdybyste nechtěla, je taky varianta si zkusit psát a třeba to zabere. Ale bojím se, že v tomhle stadiu paření to nebude moc účinné.