Pro slečnu Justinovou
Alena
Dobrý den, děkuji za odpověď a nabídku. Včera jsem od vaší kolegyně dostala telefonní číslo abych vám dnes zavolala v 11 hodin. Zkoušela jsem to, ale bohužel se mi nepodařilo vás zastihnout, tak tedy píšu. Ráda bych vás tedy poprosila o nějaký kontakt na nějakého pana doktora ( bydlíme v Praze, resp. kousek od Prahy ), nebo mám raději zavolat vám? Se sestrou jsem to včera probrala, souhlasí s vámi, vlastně jsme se dohodly, že vám zavolá ona sama. Zatím to zvládá, ale je jí opravdu hodně špatně, sice mě ujišťuje, že za pár dní se to už zlepší, ale zatím to na to nevypadá. Nicméně chtěla by se s vámi nebo s nějakým jiným odborníkem poradit. Jestli nám tedy můžete poskytnout nějaké informace, budeme vám obě vděčné. Moc děkuji a přeji hezký den. Alena.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, za ten středeční telefonát se omlouvám, bohužel jsem musela někam odběhnout právě v době, kdy jste volaly. Nicméně mám pro Vás kontakt na MUDr. Minaříka, který by s Vámi celou věc probral a snad bude schopen Vaší sestře pomoci při vyabstinování. Ví o Vás, stačí jen zatelefonovat (domluvili jsme se na 11 hod. zítra, tedy v pátek 14.1.2005, tak doufám, že Vám to vyhovuje) a říct, že jste psaly na poradnu a komunikovaly se mnou. Domluví se s Vámi pak na osobní setkání. Tel. je stejný,jaký Vám minule dala kolegyně na mě, tedy 224 949 035 na celntrálu polikliniky, kde řeknete že chcete MUDr. Minaříka nebo CADAS. Doufám, že tentokrát to vyjde, budu ráda, když napíšete, jak to dopadlo. S pozdravem Jana Justinová