amadeus
Hrozná práce co děláte, pořád udílíte rady a prdlajs z toho. Něco jako sysifos....Kdo z Vás zažil jaký to je mmít doma toxíka?Procento vaší úspěšnosti musí být zdrcující....

Odpověděl: Jakub Minařík
S tou úspěšností to není tak zlé, ale musíte být trpělivý. Ona celá medicína je taková. To máte jedno za 18 a druhý bez 2 za 20. My máme toxíky, kolegové zas cvoky, kteří se pravidelně roztloukají na motorce, jiní zas lidi, co tak dlouho kouřej a jedí tlustý maso, až maj infarkt a pak stejně nepřestanou a zas maj infarkt. Víte - lidi jsou nepoučitelný. A když si na to zvyknete, tak to docela ujde. Mít takovýho člověka doma je zápřah. Vo tom žádná. Ale to platí o všech chronicky nemocných. Myslím, že vám celkem rozumím. Měl jsem taky tu čest starat se celkem dlouho o člověka, který byl hodně nemocný a bylo to peklo. Ale myslím, že tohle je i naše volba.