kontrolovane brani
ricky
Myslite ze se da zvladat kontrolovane brani heroinu-snupanim?Kdyz si dam treba 3x do mesice rozvine se fyzicka zavislost?Mam za sebou uz dost,i heroin jsem brala 1 rok aniz bych nekdy zazila abstak..proste sem si dala jen obcas (v pervitinu jsem v ty dobe byla az po usi).Uz jsem nejakou dobu cista ale je to tezky.K perniku se uz nechci vracet tak me napadlo tohle..jen obcas si dat

Odpověděl: Jakub Minařík
Víte, myslím, že to není moc dobrý nápad. Moc to nefunguje. Znám i lidi, kteří se o to pokusili, ale obyčejně se buď rozjeli a nebo museli na léčbu, aby se naučili úplně abstinovat. Nepouštějte se do toho, chcete-li dobrou radu. A navíc - pokud je někdo tak nezdrženlivý, že si opatří závislost na pervitinu tak si ji stejně dobře opatří i na heroinu. A jestli si vybavíte začátky s drogama, tak tam jistě najdete podobný model - prostě tu a tam to neuškodí a dneska ještě naposled, zejtra už si nedám... Málokdo začíná brát drogy se záměrem být závislý - většina lidí chce jen trochu popařit a jít. A ti disponovaní v tom uvíznou. Tak to nezkoušejte podruhé. :-) Nejspíš to zas nevyjde. Kdybyste chtěla kontakt na nějaké doléčovací centrum, napište. P.s. Ony ty chutě za chvilku samy odejdou tak, jako přišli. Zkuste to třeba udělat tak, že rozhodnutí zda si dáte heroin odložíte o týden. Během té doby obyčejně člověk vychladne a rozhoduje se s větším rozumem. :-)