opium
andílek
Opium se zjískává z dedozrálých makovic jo, já se chci zeptat kde seženu semínka aby mi vyrostla ta makovice. Jestli ti vyroste z těch semínek co se prodávaj jako MÁK nebo ne? Prosím Vás o pravdivou odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne andílek

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud semínka máku nebudou nějak poškozená, tak z nich makovice vyrostou. Opium moc užívat nedoporučuju, závislost je na něm poměrně nepříjemná. Vlastně úplně stejná, jako na heroinu. Takže bych si dal celkem pozor. A ještě jedna celkem důležitá informace. Opiáty obecně mají malou terapeutickou šíři. To znamená, že mezi dávkou účinou k intoxikaci a dávkou smrtelnou je relativně malý odstup. Takže velmi záleží na přesném dávkování, přičemž odhadnout sílu přírodního produktu je hodně obtížné. Ty nevyžádáné doprovodné informace vám píšu jen pro jistotu, kdybyste svou otázkou směřoval k nějakým úvahám opatřit si nějakou drogovou zkušenost. Nedoporučuju. Kdyby byly další dotazy ...