Eliška
Děkuju za nabídku, jste vážně moc hodní, ale budu k ní chodit dál. Taky jsem mela jit na tu léčbu už asi před měsícem a něco, ale pani doktorka, když viděla moje výsledky z biopsie a jaterní testy, tak mi řekla, že je zatím ta léčba zbytečná, když mám tak dobrý testy a že prej tam musí být něco zvýšený, aby to mělo nějaky význam...tak nevim, já tomu nerozumim, nejsem doktor. Letos maturuju a pak chci jit na vejšku nebo někam vycestovat, nechci aby mě to omezovalo a abych opravdu mohla s klidem žít. Jeste jsem se chtela zeptat jestli mohu dotazy smerovat přímo k Vám, aniž by si to četla veřejnost.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jak myslíte, je pravda, že paní doktorka Vás už zná a tak, ale zase aby Vás místo interferonu pak neomezoval dlouhou dobu Váš zdravotní stav. Možná by stálo za to zkonzultovat to ještě s jiným lékařem (neříkám, že k němu hned musíte přecházet). A co se týče dotazů, které by nikdo nečetl - je možné napsat je jako skryté, pak si je přečteme pouze my a zase je jako skryté odpovíme. Tím pádem jediné co bude vidět bude název a Vaše přezdívka. Takže klidně pište, co potřebujete. S pozdravem Jana Justinová