tomas
Dobry den chtel bych se zeptat: asi pred 2,5roky sem uzival asi pul roku pervitin(jen vikendove), obcas koule a sem tam byl samozrejme i ten spicek, vsechno vzalo za sve kdyz sem zkolaboval po jedne akci, byl sem hospitalizovan, ale druhy den uz to bylo o.k., asi po mesici se u me objevili zachvaty uzkosti, po nalehani pritelkyne sem zasel k psychyatricce a ta to schrnula neco jako panicka uzkost, mozna skoro rok mi predepisovala antidepesiva myslim fevarin, vsechno se tak nejak urovnalo, ale rekl bych ze nyni se "neco" vraci, uz to sice nejsou zachvaty uzkostli jako driv ale rekl bych pocity napeti, trosku uzkost, ale hlavne zmatenost,strach a nekdy sem jak ve "filmu", nemusim doufam rikat ze je to zrovna pohoda, tak bych prosil o radu co s tim, bohuzel se nemuzu dostavit k psychiatricce, proto pisi vam, predem dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Hm, může se to vracet. Bohužel. Asi byste měl nějakého psychiatra vyhledat a vrátit se k užívání fevarinu, ev. možná by byla také varianta najít si nějakého psychoterapeuta a pracovat s ním na tom. Také by to mohlo pomoci. Rozhodně byste to měl udělat v tom případě, že obtíže budou pokračovat, nebo se zhorší. Kdybyste byl můj pacient, asi bych chvíli čekal a sledoval váš stav a kdyby to mělo zhoršující se tendenci, léky bych znova nasadil. Kdyby bylo třeba, klidně znova napište.