Testy...piko...
Natalka
Chtela jsem se zeptat.... doktorka chce poslat moc do laboratore kvuli mym zanetum moc.mechyre a ledvin...muzou tam zjistit,ze beru peri???(Specialni testy na drogy mi delat nebudou) Kdyby zjistili,ze beru peri,muzu z toho mit nejaky problemy?Je mi 17.. Myslite,ze ty problemy s ledvinama a moc.mechyrem muzu mit z peri?? Dekuju moc za odpoved uz predem Natalie

Odpověděl: Pavel Kubů
Pri beznem vysetreni moci se jak jste spravne pochopila testy prokazujici pritomnost metabolitu drog neprovadeji. Nicmene Vase osetrujici lekarka muze pri patrani po pricine Vasich zdravotnich obtizi nad takovym testem zacit brzy uvazovat. Vase konzumace pervitinu bez o ohledu na zpusob uzivani (snupanim ci nitrozilne) bude s opakovanymi zanety souviset minimalne tim, ze pravidelna konzumace pervitinu svou toxicitopu zatezuje organismus a imunitni system pak nefunguje s takovym vykonem jak by za normalnich okolnosti fungoval. Nedari se mu proto s pricinou zanetu vyporadat bez lecby. S ohledem na pricinu zanetu pak muze pokracovani v konzumaci pervitinu i prodluzovat dobu uzdravy ci vest k neuspechu lecby a nutnosti radikalnejsich reseni aby se predeslo pripadnym velmi vaznym kompliacim v podobe zanetu ledvin.